Ved spørgsmål om eller køb af elektronik henviser vi til vores kundeservice
Nedenfor oplistes nogle spørgsmål, som kundeservice kan stille jer om gældende bestilling af elektronik. Det kan være en god idé at være forberedt med nogle detaljer.
Komfurventilatorer med varemærke
Denne er placeret på pladsen bag jeres fedtfilter. På den står der et ordrenummer og flere oplysninger om netop jeres komfurventilator, som vi kan spørge efter.
Komfurventilatorer uden varemærke
Mangler I dette mærke, så er det af stor hjælp for os, hvis I ved følgende:
• Hvor er motoren placeret? Sidder den indbygget i emhætten, eller har I den i eller på loftet eller ude på facaden?
• Hvis I har den i eller på loftet; betjener motoren kun emhætten, eller betjener den også vådrummene (bad/wc/vaskerum)?
• Hvis I tjekker på pladsen bag jeres filter og kun ser et spjæld, man kan åbne og lukke, så har I en emhætte tilpasset centralventilation. Hvis I ved, at I her også styrer en ekstern motor, så har I centralventilation til husstyring. Hvis I bor i lejlighed og styrer I ingen ekstern motor, så har i centralventilation lejlighed.
• Har I LED-pærer eller halogenpærer i jeres komfurventilator? Er I usikre, så kan I tælle, hvor mange lamper I har og også anføre, om det er store runde eller runde små lamper. Vi har også modeller med firkantede halogenlamper.
Hvis I har et billede af selve elektronikskuffen (findes både i plast og plade), så kan den sige os rigtig meget.
Med venlig hilsen Fjäråskupans kundeservice
Telefon : +4631-539340
E-post: info@fjaraskupan.se